یادگیری خودرو یادگیری خودرو .

یادگیری خودرو

قفل رینگ

قفل رینگ ، یک نوع مهره و پیچ است که بر روی تمام چهار چرخ خودرو نصب می‌شود. عملاً این مهره‌ها به جای مهره‌ها و پیچ‌های معمولی چرخ خودرو قرار می‌گیرند و با استفاده از یک کلید خاص قابل باز و بسته شدن هستند. استفاده از قفل رینگ به افزایش ایمنی چرخ‌های خودرو در برابر سرقت کمک می‌کند.

این وسیله می‌تواند بهترین راه برای قفل کردن چرخ‌های هر خودرو باشد و یک راه امن و مطمئن برای حفاظت از آن در برابر سرقت و نگرانی از پارک کردن خودرو در مکان‌های خلوت فراهم کند.

نکته مهم این است که هر خودرو دارای یک قفل رینگ مخصوص به خود است. به عبارت دیگر، قفل رینگ خودروهای مختلف از یکدیگر متفاوت است، از جمله خودروهای خارجی و ایرانی مانند پراید، پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، ال ۹۰، تیبا، پژو پارس و ...

مزایا:

1.قیمت مناسب:استفاده از قفل رینگ با قیمت مقرون به صرفه و مناسب، بهتر از خرید چرخ و لاستیک جدید در صورت سرقت است.

2.نصب آسان:نصب این قفل‌ها بسیار آسان است و می‌توانید آن‌ها را با استفاده از قفل مخصوص و بکس (آچار چرخ) روی چرخ‌ها نصب کرده و مهره‌ها و پیچ‌ها را باز و بسته کنید.

3.ظاهر زیبا:علاوه بر افزایش ایمنی چرخ‌ها، استفاده از قفل رینگ زیبایی خاصی به چرخ‌ها می‌بخشد.

معایب:

1.هرز شدن کلید: کیفیت جنس قفل رینگ بسیار حائز اهمیت است، زیرا اگر جنس آن مناسب نباشد، ممکن است با گذر زمان ساییده شود و کارآیی آن کاهش یابد.

به یاد داشته باشید که قفل رینگ جایگزین پیچ‌ها و مهره‌های معمولی چرخ می‌شود و با استفاده از بکس (آچار چرخ) می‌توانید آن‌ها را بر روی هر چهار چرخ ببندید و در صورت نیاز با کلید مخصوص و بکس (آچار چرخ) آن را باز کنید. برای خرید قفل رینگ می‌توانید به فروشگاه‌هایی مانند فروشگاه غیاثی یا وب‌سایت‌هایی همچون دیجی‌کالا مراجعه کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۱:۳۸ توسط:محمدی موضوع: نظرات (0)